Η Renault αποκαλύπτει μία ειδική έκδοση του Megane R.S. για να τιμήσει την πλούσια ιστορία του γαλλικού σπορ μοντέλου. Η συγκεκριμένη συλλεκτική έκδοση αποτελεί το επιστέγασμα στην ιστορία ενός θρύλου που ξεκίνησε το 2003.
Το Megane R.S. Ultimeείναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. και το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport. Την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας, αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine.
Η αποκλειστική σχεδίαση του Megane R.S. Ultime διαθέτει τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Sport, όπως το διπλό διαμάντι, καθώς και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault.
Ξεχωρίζουν οι λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Αυτές είναι σε μαύρη ματαπόχρωση για να ταιριάζουν με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος. Το 1976, που είναι το έτος ίδρυσης της Renault Sport, αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά.
Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime διαθέτει κατά 60χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45χλστ. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σποϊλερ οροφής και διαχύτη. Πολλές από τις λεπτομέρειες αυτής της σειράς περιορισμένης παραγωγής είναι σε μαύρο χρώμα: τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σποϊλερ σε στυλFormula 1 στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime.
Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματαbucket της Recaroμε επένδυση Alcantara σε απόχρωση titaniumblackκαι κεντημένο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί handsfreeτου Megane R.S. Ultimeείναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού. Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του LaurentHurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και τουSpa-Francorchamps.
Το Megane R.S. αντιπροσωπεύει τα 15 χρόνια της δουλειάς μου στη Renault Sport. Από τοMegane IIphase 2, βελτιώνουμε συνεχώς τις δυναμικές επιδόσεις του, προκειμένου να παραμείνουμε στην κορυφή των αυτοκινήτων με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Τα ρεκόρ στο Nürburgring Nordschleife είναι μία αξέχαστη πρόκληση, γεμάτη πάθος, αδρεναλίνη και συγκίνηση. Και τώρα, το Megane R.S. Ultime. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που υπογράφω την έκδοση η οποία αποτελεί την κορωνίδα αυτού του υπέροχου έπους.
LaurentHurgon, οδηγός και υπεύθυνος εξέλιξης του Renault Group.
Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy: οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημαHi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S.
Monitorόργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενοcruisecontrol και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°.Η λίστα των options περιλαμβάνει σύστημα head-up-display (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), ηλιοροφή (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα που θα ενθουσιάσει όσους επιλέξουν αυτό το συλλεκτικό μοντέλο.
Αυτή η ειδική έκδοση που βασίζεται στο Megane R.S. κινείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 300 ίππων, με ροπή 420Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC (για την Ευρώπη) και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,7 δλ. Παράλληλα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με semi-slickελαστικά BridgestonePotenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες FujiLight 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες. Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικάbumpstops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL,εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.