Αυξάνοντας τους όγκους πωλήσεων και τα μερίδια αγοράς.
Καταφέρνοντας μια αύξηση της τάξης του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Daciaκατέγραψε 277.885 ταξινομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλληλα, η Daciaαύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση της αγοράς κατά 14,6%.
Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1οεξάμηνο του 2021.
“Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, παρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημένα έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βασιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής / αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφορούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμονή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυπνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου.“
Xavier Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations
Sping: Στο βάθρο των πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη
Sandero: Το ευρωπαϊκό bestseller λιανικής από το 2017
Duster: Το bestsellerSUVστην Ευρώπη από το 2018
Jogger: Το πιο προσιτό 7θέσιο οικογενειακό στην αγορά. Η κορυφαία σχέση τιμής / αξίας του Joggerαναδεικνύεται και από το γεγονός ότι οι πελάτες το επιλέγουν κατά πλειοψηφία (64% των συνολικών του πωλήσεων) στην πιο ακριβή έκδοση εξοπλισμού.